Fachowa obsługa serwisowa

Znajdujące się w naszej ofercie przyrządy pomiarowe to produkty w pełni serwisowalne, tworzone z myślą o pracy przez długie lata. Za ich sprawne i precyzyjne działanie odpowiedzialny jest wykwalifikowany i regularnie szkolony personel techniczny z wieloletnim doświadczeniem, dysponujący najnowocześniejszą aparaturą kontrolno-pomiarową oraz oryginalnymi częściami zamiennymi.

Uzyskiwany przez nas wskaźnik 98% skuteczności napraw jest dowodem pełnego profesjonalizmu i troski o najwyższą precyzję pomiarów.

Wykonywane czynności serwisowe

Kompleksowość usług serwisowych to wyróżniająca nas cecha. Nasi klienci mogą liczyć na fachowe naprawy, regulacje oraz sprawdzenia. Wykonujemy również pełne przeglądy techniczne instrumentów optycznych i laserowych, obejmujące szereg czynności serwisowych niezbędnych do prawidłowej pracy przyrządu oraz zachowania jego parametrów dokładnościowych.

Zakres przeglądu technicznego
przyrządy optyczne przyrządy laserowe
  • czyszczenie obudowy i pojemnika transportowego
  • czyszczenie elementów optycznych
  • smarowanie miejsc ciernych podzespołów mechanicznych
  • regulacja luzu na śrubie ruchu leniwego
  • usunięcie luzów śrub poziomujących spodarki
  • rektyfikacja libelli sferycznej
  • justowanie osi optycznej
  • sprawdzenie dokładności
  • wystawienie protokołu kontrolnego
  • czyszczenie obudowy, akcesoriów i pojemnika transportowego
  • czyszczenie układów optycznych
  • czyszczenie i smarowanie układu zawieszenia
  • smarowanie podzespołów ruchomych
  • sprawdzenie zakresu działania układu poziomowania
  • sprawdzenie geometrii wiązek laserowych
  • sprawdzenie działania układu modulacji wiązki laserowej
  • sprawdzenie działania układu kompensacji
  • sprawdzenie położenia osi X–X', Y–Y' oraz Z–Z'
  • regulacja luzów podzespołów mechanicznych
  • regulacja wiązek laserowych (pion, poziom, geometria)
  • sprawdzenie dokładności
  • sprawdzenie sprawności wyposażenia
  • wystawienie protokołu kontrolnego

Serwisowane produkty

Serwisowane przez nas przyrządy to przede wszystkim:

Serwisowane marki

Przyrządy marek znajdujących się w ofercie Sklepów Laserowych objęte są pełną opieką serwisową, co oznacza, iż nasi klienci mogą liczyć na szybką i fachową obsługę zarówno w okresie gwarancyjnym, jak i już po jego zakończeniu.

Nasza pozagwarancyjna oferta serwisowa skierowana jest także do użytkowników wszystkich innych dostępnych na rynku marek, między innymi Agatec, Bosch, CST-Berger, DeWalt, Geo-Laser, Hilti, Laser-Liner, Makita, Nedo, Nestle, Nikon-Pentax, Nivel-System, Prexiso, PZO, Setl, Sola, Spectra, Sokkia, South, Stanley, Theis, Topcon, Trimble, Wild, Zeiss.

Standard obsługi serwisowej

Każdy serwisowany przez nas instrument podlega procedurze składającej się z 5 etapów:

Założenie kartoteki przyrządu

Za pośrednictwem kartoteki klient w każdym momencie ma dostęp do wszelkich istotnych informacji na temat serwisowanego przyrządu oraz etapu prac serwisowych.

Bezpłatna wycena usług serwisowych

Wycena ma postać pisemnego raportu udostępnionego w kartotece przyrządu, w którym zawarte są konieczne do wykonania czynności serwisowe, niezbędne części zamienne oraz ich koszt. Co istotne, czynności serwisowe rozliczamy w oparciu o system roboczogodzin z jednostką wynoszącą 15 minut.

Akceptacja zakresu i kosztów usług serwisowych

W przypadku, gdy usługa serwisowa nie jest realizowana w ramach gwarancji, klient – po zapoznaniu się z wyceną – ma prawo ją zaakceptować lub też zrezygnować z usługi. W przypadku rezygnacji, klient nie ponosi żadnych opłat za wyjątkiem tych związanych z dostawą przyrządu.

Wykonanie zleconych usług serwisowych i przeprowadzenie testów

Po zakończeniu wykazanych w wycenie czynności serwisowych, personel techniczny przeprowadza testy potwierdzające prawidłową pracę przyrządu oraz właściwe parametry dokładnościowe.

Wystawienie świadectwa

Wraz z przyrządem klient otrzymuje indywidualne świadectwo, w którym potwierdzone zostały jego parametry dokładnościowe. Tak dostarczony instrument jest w 100% gotowy do pracy.